فقط کریم ادیب درم که عالیههه
ای وای خدای من الهی عزیزکم
کاش سریع ارد یخ منظور از یخ اگه تو یخچال داشتی با یکم عسل مخلوط میکردی میزدی ن لک مینداخت ن قرمز میشد و هم اینکه سری سوزشش اروم میشد
حتما ببر دکتر .جای حساسیه .گناه داره بچه
خدا بهت رحم کرده خدارشکر ب چشمش چیزی نشده
اولش تا اینطور شد باید سریع سیب زمینی رنده میکردی میزاشتی روش دیگه هم نه جاش میمونه نه تاول میزد
چقدر خدا رحمش کرده چشمش اسیب ندیده. حتتتما ببرش دکتر چون نزدیک چشم. باید معاینه بشه ها
روغن اصلا شتر مرغ عالیه
مدام بزنم چند ثانیه ماساژ بدم اصلا نذار خشک بمونه
مادرشوهرم دستش با بخاطر آب جوش بدجور سوخته بود زیادم بود بعد من داشتم بهش دادم کامل رفت تازه اون دیر زده بود اگر از اول بزنی بهتره
آرد از همه بهتره کاش همون اول میزدی
قرمز هم نممیشد
وای خداااااا😭😭😭😭
چی شده آخه این چشم و صورتش سوخته
وای مااااادررر بمیرم
الهی بمیرم
اولا ببرش دکتر
فک کنم پماد تتراسایکلین با بتامتازون قاطی کن بزنی خوب باشه
الفا هم خوبه
نمیمونه گلم بچس میره پوستش کشیده میشه
نگران نباش چون بچه ست جاش نمیمونه.....ببرش دکتر پماد سوختگی بده
ای جانم
الهی عزیزم
اخ قلبم قربون چشمای معصومش
حتما ببر دکتر جاش نمونه
حتما ببرشدکتر پای دختر من با اتیش سوختگی زیاد دوماه پیش الان اثری نیست بخاطر پماد وپانسمان کلینیک خصوصی نه بیمارستان
صورتشه گناهه حتما ببر
ترمیم کننده بخر avne
پماد آلفا بزن عسل هم عالیه بزنی عزیزم
الهی مادر ...
ای بابا
فیبرولیزین خیلی خوبه واس ترمیم ولی نمیدونم میتونی واسه بچه هم بزنی یا ن
از دکتر بپرس اگ گفت بزن براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.