ممنون میشم تایپیک قبلی رو جواب بدید

۱ پاسخ

تب ک عادیه
ولی استفراغشو بررسی کن
زیاد بوده کم بوده
همون یبار بوده
غذا خورده نخورده

سوال های مرتبط

مامان فندوقچه🍉🐣🍓 مامان فندوقچه🍉🐣🍓 ۱ سالگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱ سالگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی