خانما میگم چند دست لباس نوزادی صفر و یک بخرم ؟

۸ پاسخ

دو تا پنج تیکه سایز صفر‌گرفتم
۳ تا پنج تیکه سایز ۱ گرفتم
و ۱ پنج تکه سایژ ۲ گرفتم
یه سرهمی سایز ۱
و‌یه سرهمی‌هم سایز ۲
گفتم فعلا همینا باشه بعدا که از کوچولویی در بیاد لباسای مناسب وزنش میخرم

من خودم دو دست صفر خریدم ۳ دست سایز ۲ و ۴ دست سایز ۳

من دو دست صفر خریدم چهاردست یک از سایز دو وسه هم میخوام سه وچهار دست بگیرم

من صفر نخریدم همش ۱ و ۲ خریدم ،صفر فقط یدکنه شلوار یه رکابی خریدم ،کلن صفر زود کوچیک میشه مای بیبی هم بگیری شلوارش اندازه نمیشه

صفر یک دست بگیر فعلا بعد تولد اگر ریز بود ی نیاز بود بگیر براش
یک دوسه دست بگیر

من ۴دست صفر خریدم ۴دست ۱

صفر یک دست یا دو دست بگیر

بقیش رو یک بگیر من هفت دست یک گرفتم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد