خانما، لباس صفر و یک و دو چند دست لازم میشه؟ برای سیسمونی؟

۵ پاسخ

من یادمه سایز دو خیلی کم استفاده شد،بیشتر یک با سه استفاده شد

لباس صفر دودست سه تکه بخر چون تا ۲۰ روز لباس سایز بزرگتر براش گشاد بد میشینه تو تنش مگر اینکه بچه بالا۳۶۰۰ باشه که تا ده روز نهایت اندازس سایز صفر تا سه ماه دانالوسه تکه هم عالیه از ۱۵ روزگی تا ۲.۵ میتونی بپوشونی سه دست به نظرم کافیه ،
سایزهای بزرگتر یک دست بیشتر نخر از هرکدوم چون دیگه بچه ۳ ماهشه میتونی بری اندازه ای که میخوای دقیق بخری

صفر دو دست بگیر
یک هم سه چهار دست بگیر
دو سه یکم‌ زیاد بخر
ولی خیلی نخر بزار ب دنیا بیاد

زیاد لباس نگیر تا وقتی بدنیا اومد ببینی وزنش چقدره، بستگی ب وزنش داره من هنوز ۱ میپوشونم، میتونی مثلا دو سه دست صفربگیری دو سه تاهم یک

همه چی بستگی به وزن بچت داره
من انقدر لباس خریدم واسش ولی وزنش موقع تولد کم بود تازه داره یک ها رو میپوشه و اندازش شده

سوال های مرتبط

مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری