نهایت ۲-۳دست کافی
که حالا برا بیمارستان لباس داشته باشه
بعدش اکه دیدی ریزه میزه مجدد لباس میگیری
بستگی به جثه و وزن بچه داره... خواهر شوهر من تا ۴۰ روزگی لباس صفر برا بچش میپوشید
من از چند نفر پرسیدم میگن همون یه ست بیمارستانی 20تیکه کافیه چون اگه بچه درشت باشه یک ماه بیشتر استفاده نمیشه
من فقط یدونه پک۱۹تکه سایز صفر خریدم . باقی لباس هارو از سایز ۱ خریدم .چون خیلی میگن که شاید بچه درشت باشه و صفراصلا لازم شه.. با توجه به وزن بچه قبل دنیا اومدن نیاز باشه کسری هارو میخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.