۴ پاسخ

من از هر سایز سه تا خونه ای ی بیرونی گرفتم
با اینکه پسرمم درشت بود سه و هفتصد بود یک ماه سایز صفر ی خوبی تنش کردم

من طبق تجربه ی شخصیم فقط ۳ تیکه میخرم برای نوزاد آستین کوتاه و بلوز و شلوار
رکابی و شورت کارایی نداره رو سیسمونی اولم بود ولی استفاده نشد زیاد

من خودم اصلا سایز صفر نخریدم چه قبلی ها و چه الان به نظرم ۲ ،۳ دست سایز یک بگیر برای اولش خوبه و سایز ۲ چنددست
سایز صفر برای زیر ۳ کیلو خوبه سونو آخر وزن بچه رو میگن ببین وزنش چقدره بعد اگه لازم بود صفر بخر

https://rubika.ir/joing/JIGIEIDA0BUXCULFMTVMAYYXWUGYYKNB
بچه ها لینگ خواستین بدین کسی

سوال های مرتبط

مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی
مامان فندق🩷🫢 مامان فندق🩷🫢 هفته بیست‌وهشتم بارداری