من از هر سایز سه تا خونه ای ی بیرونی گرفتم
با اینکه پسرمم درشت بود سه و هفتصد بود یک ماه سایز صفر ی خوبی تنش کردم
من طبق تجربه ی شخصیم فقط ۳ تیکه میخرم برای نوزاد آستین کوتاه و بلوز و شلوار
رکابی و شورت کارایی نداره رو سیسمونی اولم بود ولی استفاده نشد زیاد
من خودم اصلا سایز صفر نخریدم چه قبلی ها و چه الان به نظرم ۲ ،۳ دست سایز یک بگیر برای اولش خوبه و سایز ۲ چنددست
سایز صفر برای زیر ۳ کیلو خوبه سونو آخر وزن بچه رو میگن ببین وزنش چقدره بعد اگه لازم بود صفر بخر
https://rubika.ir/joing/JIGIEIDA0BUXCULFMTVMAYYXWUGYYKNB
بچه ها لینگ خواستین بدین کسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.