دخترم ۳۵۰۰ دنیا اومد تا نزدیک ۲ ماه صفر اندازش بود مارک دانالو و نیلی و آرین میخریدم خوشم نمیاد سایز بزرگ تنش کنم و آستین و دمپا تا بزنم
الانم ۳ دست خونگی و یه دست مهمونی صفر خریدم
سلام من سایز صفر نگرفتم چون خیلی کوچکه
اختلاف بین علما زیاده بستگی به برندشم داره مثلا دانالو و نیلی صفراش تا ۴ ماهم جوابه
ولی من صفرم دیدم اندازه عروسک بوده من برا نی نی خودم سه دست صفر ست خریدم
دوتا زیر دکمه خارجی با شلوارشم ست کردم اونا تا ۶ ماه میبره دخترمو از اوناس ک کش میان 🤣🤣
سلام عزیزم من کلا سایز صفر نگرفتم یک و دو و سه گرفتم احساس میکنم صفر زیاد کارایی نداره فوقش سایز یک و یکم تا کنی
من اصلا نگرفتم از پسر اولم یکماه پوشید ولی سایز ۱سه دست گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.