سلام مامانا لباس سایز صفر چند دست بگیرم

۵ پاسخ

دخترم ۳۵۰۰ دنیا اومد تا نزدیک ۲ ماه صفر اندازش بود مارک دانالو و نیلی و آرین میخریدم خوشم نمیاد سایز بزرگ تنش کنم و آستین و دمپا تا بزنم
الانم ۳ دست خونگی و یه دست مهمونی صفر خریدم

سلام من سایز صفر نگرفتم چون خیلی کوچکه

اختلاف بین علما زیاده بستگی به برندشم داره مثلا دانالو و نیلی صفراش تا ۴ ماهم جوابه
ولی من صفرم دیدم اندازه عروسک بوده من برا نی نی خودم سه دست صفر ست خریدم
دوتا زیر دکمه خارجی با شلوارشم ست کردم اونا تا ۶ ماه میبره دخترمو از اوناس ک کش میان 🤣🤣

سلام عزیزم من کلا سایز صفر نگرفتم یک و دو و سه گرفتم احساس میکنم صفر زیاد کارایی نداره فوقش سایز یک و یکم تا کنی

من اصلا نگرفتم از پسر اولم یکماه پوشید ولی سایز ۱سه دست گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی