سلام خواهرا لباس سایز صفر چند دست گرفتید؟؟

۱۳ پاسخ

۲دست کافیه زودبچه رشدمیکنه

دو دست

من اصلا صفر نخریدم از یک خریدم

من ۴ دست گرفتم
دو دست بیمارستانی
۱سرهمی جورابدار
۱ سرهمی بدون جوراب

یه دست صفر
سه دست هم یک گرفتم فعلا
منتظرم به دنیا بیاد جثه ش رو ببینم مابقی لباساشو بگیرم به غیر از این اهواز از اواسط اسفند هوا بهاری میشه باید هوا رو هم توی خریدن لباس لحاظ کنم

دو دوست بلوز شلوار . یدونه بادی 🤕

یک دست 🤣

من یه ۱۳ تیکه ای جعبه ای گرفتم برای بیمارستان . ۵ تیکه هم تیکه ای خریدم که شامل بلور و تاپ و دوتا شلوار یه کلاه گرفتم که قوارش بزرگ تره نسبت به جعبه ای . یه دونه هم سرهمی سایز صفر هست . عزیزم تو تاپیکم لباسای نینی رو گذاشتم خواستی ببین .

دو دست

دو یا سه دست نهایت بسه.زود کوچیک میشه

من یه جعبه ای 22 تیکه گرفتم

من دوتا لباس شلوار تک ی پنج تکه ی بادی

من دو دست گرفتم . یدونم ست بافت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی