من صفر نگرفتم. از یک شروع کردم. گفتم حالا آخرین سونو رو که رفتم اگر وزن بچه زیاد نبود، صفر هم میگیرم. من خیلی لباسی که تنگ باشه برای نوزاد دوسندارم. برای پسرمم از یک شروع کردم خوب بود. تا الان چهار دست فقط گرفتم. دیگه قصد ندارم بگیرم مگر اینکه یه چیزی به چشمم خیلی قشنگ بیاد😅
دوتا دست یک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.