۱۱ پاسخ

میگم مایبیبی سایز صفر لازمه حتما یا همون یک کافیه؟

من یه ست ۱۹ تیکه جعبه ی خریدم دیگه سایز یک و دو خریدم زیاد سایز صفر نخر زود کوچیک میشه حیفه اینقدر پول میدی نهایت همون سایز یک تنش میکنی آستینشو لا میزنی

فعلا یک دست دونه ای جعبه خوب نیست نخر

من یدونه جعبه میخوام بگیرم فقط زود کوچیک میشه

من دوتا سرهمی گرفتم . ۱۹تیکه مثلا سایز صفر بود . ولی اندازش یک.
پنج تیکه سایز دو گرفتم
چندتا صفر و یک و دو جدا جدا گرفتم . از همین معمولیا

من دونه ای گرفتم به نظرم لباس جعبه ای ها همشون کاربردی نیست دوتا بلوز شلوار سایز صفر ی سرهمی سایز صفر
ی بلوز شلوار سایز یک
فک نکنم دیگه چیزی بگیرم تا ب دنیا بیاد

سه دست

من یه ست جعبه ای صفر خریدم یه ست دیگه ۱-۳ ماه فک‌کنم کلا تا ۴ ۵ ماه بشه استفاده کرد

من یه دونه ۱۹تیکه صفر برام هدیه دادن یه دونه م خودم سرهمی گرفتم یدونه م ۵تیکه سایز ۱گرفتم با چند دست تیکه سایز ۱سایز ۲نگرفتم هنوز سایز ۳هم تا سرهمی تاالان می‌خوام برم تیکه بگیرم

یک جعبه نوزده تیکه ( که از همه چی دو تا داره ) و یک جعبه ای پنج تیکه گرفتم

من ی ست بیمارستانی گرفتم سر همیه، ی جعبه سایز صفر تا سه گرفتم چندین تیکه
صفر زیاد نگیر زود کوچیک میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی