۱۰ پاسخ

من سایز صفر یه دست گرفتم اشتباه نکنید بگیرید بمن میگفتن صفر نگیر بدرد نمیخوره ولی بدرد میخوره حتما بگیرید پوشک سایز صفرم بگیرید من الان ۲۲روزشه هنوز پوشک صفر میبندمش یک بزرگشه ۳کیلوعه بچم

من ۵ دست
دوتا بیرونی تر ۳ تا معمولی تر و ۲ تا هم شلوار اضافه
و اون دوتا شلوار هنو دست نزده مونده بقیه همه استفاده شد و به نظرم تعدادش اوکی بود

سه دست

دو دست کافیه زود کوچیک میشه

من دو دست گرفتم ولی کمه بچم ۲۷۰۰

من بچم سه و سیصد بود تاالان دارم صفر تنش میکنم.البته یک هم تنش میکنم زیاد باهم توفیری ندارن

من نگرفتم یک خریدم ولی میگن بخری بهتره حالا میخوام یه ست بیمارستانی ۵ تیکه بخرم

من یه ۱۹ تیکه یه ۳ تیکه و یه سرهمی تک و یه بلیزشلوار تک گرفتم کلاه و روسری هم جدا تک گرفتم

من یدونه ست بیمارستانی صفر تا سه ماه گرفتم
بقیه لباساشو از سایز ۱ گرفتم

من دو دست گرفتم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👶🏻 مامان شاهان🩵👶🏻 هفته سی‌ام بارداری