مامانا چند دست لباس سایز صفر برای نی نی هاتون گرفتین؟

۱۵ پاسخ

اصلا ب این حرفها ک برای بچه زیر ۳ مناسبه گوش نکن . بچه های ۳ونیم ۳و۳۰۰ تا ۴ راحت سایز صفر رو ۱۰ روز ۱۵ روز میپوشن
میتونی یک بپوشونب ولی از تنش گشاده باید شلوار و استین رو بزنی بالا .‌این حرفم طبق تجربس حتما حداقل دو دست سایز صفر بخر

یه دست

والاخودم یکی دوتا گرفتم اما هرکی ذوق کرده(مامانم خاله م خاله ش و ..) دودست گرفته 😁فکرکنم باد کنن رو دستمون چون دکتر بهم گفت بچه ت درشته

من که حاضرم آستین اشو بدم بالا تا اینکه برای فقط ده روز دو سه میلیون هزینه کنم
اگ فک میکنید شرایط اشو دارید یکی دو دست بخر

من نگرفتم اصلا

۳ دست گرفتم

یه دست خیلی کوچیکهه

هیچی چون صفر تن بچه نمیشه اصلا

من ۳دست گرفتم فک کنم کافیه چون بچه خیلی زود رشد میکنه بقیه رو ۱ و ۲ گرفتم
زیاد نگرفتم که اگه ببینم اندازش نمیشن برم براش جدید بگیرم

ست بیمارستانی من خودش سه دست داشت ی دستم شوهرخواهرم براش خرید ی دستم خودم
حالا نمیدونم کافی هست یا نه چون من تنهام خودم باید بشورم و اینا گفتم شاید نرسم وگرنه خانم فروشنده میگفت سایز صفر زیاد نگیرین زود کوچیک میشه

من هیچی نگرفتم سایز یک گرفتم
یکم تو تنش ازادتر بود اما خب صفر خیلی زود کوچیک میشه و تن بچه دیگه نمیشه

اگه سونو اهرت وزن بچت زیر ۲ بود بخر وگرنه اصلا لازمت نمیشه

سه دست

سه دست
البته هر دست یه شلوار اضافی هم خریدم

من اصلا نگرفتم وزن بچت چنده الان؟

سوال های مرتبط

مامان ارسلان🧿👶🏻 مامان ارسلان🧿👶🏻 ۱ ماهگی