خانما لباس سایز صفر چند دست گرفتین؟

۷ پاسخ

یه پنج تیکه
یه ۱۹تیکه
باید هی بشورم دیگه
بقیه رو سایز بزرگتر گرفتم
نهایتا کم اومد بعده بدنیا اومدنش میخریم

۷/۸دست گرفتم
دو سه دست دیگه هم میگیرم
چون بچه تا یه ماهگی میپوشه سایز صفرو شایدم بیشتر
اونایی یک میپوشن برای بچشون یا بچه تپله یا فکر اقتصادی میکنن استین اینارو تا میزنن
ک من اینجوری دوس ندارم
بچه هم کم کمش روزی دو دست خراب میکنه اوایل
حالا با شیر بالا اوردن یا پیپی😂

۲ دست

2 دس فقط واسه هفته اول نوزاد بعد کوچیک میشه واسش

بنظرم 4،5دست بخر من دودست خریدم دخترم3500وزنشه سایز یک براش بزرگه سایز صفر اندازشه

من سه دست گرفتم ولی کم میاد واقعا بچم ۳کیلوو۲۰۰

من 2 دست گرفتم

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👶🏻 مامان شاهان🩵👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد