یه دست گرفتم با یه ست بیمارستانی خیلی کم اوردم الان باید برم بگیرم خیلی کوچولوعع بچم با اینکه ۳کیلو بدنیا اومد
من دو دست گرفتم هنوز دارم همونارو تنش میکنم
سایز یک هاش خیلی بزرگه براش.
فقط یک دست صفربرداشتم اونم سه تیکه بقیه یک وچنددست دوبرداشتم
۲ دست بلوز شلوار گرفتم و یه دست سرهم .... هنوزم لازم دارم 😄 کاش بیشتر بود . واس بچمم بزرگن سایز صفر رو تا کردم از همه جا 🤕🤕🤕🤕🤕 ۳۸۰۰ کیلوعه
۱ دست گرفته بودم
۲ دست ۵ تیکع
من ۰تا۳ماه گرفتم صفر نگرفتم
۱دست
دودست
یه دست
من چهارپنج تاا گرفتم روش نوشته ۰ تا ۳ ماه واس همون زیاد گرفتم
دو دست
سه تا
من بیمارستانی ۰تا۳
با یه پنج تیکه ۰تا۳
من ۲ دست سه تیکه
۱ ست ۱۳ تیکه
۳ دست بلیز شلوار یکم شیکتر برای مهمونی
و ۱ سرهمی
نگرفتم اصلا یک گرفتم
دوتا گرفتم
دو دست
دو دست گرفتم
صفر نگرفتم
یک گرفتم
فق ست بیمارستانیش صفر هست
دودست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.