۵ پاسخ

منم دخترم ۳۷۰۰ بود بدنیا اومد براش یک ماه و نیم اول رو سایز صفر میپوشیدم

من که سه دست صفر گرفتم ترجیح میدم اندازه باشع چهارتا تا رو هر آستینش نخوره

منم سایزصفر دوسه دست گرفتم بچه کثیف کاری داره لازم میشه

۳دست سایز صفر ۳دست سایز ۱

منم نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان فندق🩷🫢 مامان فندق🩷🫢 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وششم بارداری
مامان داوین🩵👶 مامان داوین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری