خانوما لباس سایز صفر چند دست لازمه بگیرم؟

۸ پاسخ

من ک اصلا نخریدم سایز ۱ ازاون ریزا خریدم

من ۶ دست بلوز و شلوار خریدم و دوتا بادی سایز صفر

من ۳تا بلیز شلوار با ۱سرهمی برا بیمارستان خریدم

من سایز صفر فقط بیمارستانیش هست که تعداد بالا گرفتم دیگ نگرفتم پرس و جو کردم سایز ۱ هم اندازشون میشه همون اول

من ۲ دست گرفتم
با دوتا سرهمی

والا من چهار پنج دست گرفتم استفاده هم کردم چون شیر بالا میاورد یا موقع بادگلو گرفتن کثیف میشد باید تند تند عوض میکردم

یکدست، مگر اینکه زودتر از موعد نینی دنیا بیاد

به جثه بچه بستگی داره ولی کم میپوشن. من 4تا گرفتم چون میدونم بچه هام ریزن به احتمال زیاد ریز باشه

سوال های مرتبط

مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد