من برای بچه ها دو دست دو صفر گرفتم هفت دست صفر و شش دست هم سایز یک و چند دست سرهمی
ب نظرم صفر همون دو دست کافیه من خودم یدونه میگیرم ولی سایز یک دوتا سه دست بگیر
بچه رو به رشد مامان من گفت اصلا ست نگیر تیکه ای بردار برا موقع حموم بردیم ست بگیر
صفر یک دست بسه اما یک دو دست خوبه
من سایز صفری ک گرفتم تیکه باز بود و قشنگ تا دوسه ماه اوکیه و سه دست گرفتم
یه پنج تیکه بیمارستانی و دوتا سرهمی سایز کوچیک و یدونه سایز بزرگ تر
یکی دوتا بادی و زیر دکمه هم بگیرم فک کنم کافی باشه
خیلی کم نکرفتی؟ بعنی شما الان ۴ دست لباس گرفتی فقط واسه بچه؟
بنظرم سایز صفر همون یه دست هم جواب میده
چون خواهر من که بچش بالا 3,کیلو بود اصلا صفر استفاده نکرد براش خیلی حذب بود فقط شلوارش خوب بود
سوال منم هست منم سایز صفر و یک فعلا دو دست گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.