لباس سایز صفر خانما خریدین ؟؟؟؟

۱۵ پاسخ

سه دست گرفتم

من دو دست گرفتم

اره گرفتم

منم سر دخترم اصلا نداشتم از خدات باشه خواهر چیه بعد زایمان شکم برات بمونه

من 4دست گرفتم، چون حتی یک هفته ام بخوای سایز صفر تنش کنی لازمه ک چنددست داشته باشه بچه مدام بالا میاره یاجیش میکنه لباسشو شاید روزی دوسه بار تعویض کنی بعدم لباس بچه رو بادست میشوری طول میکشه تاخشک بشه بنظرم بخر چندتا صفر برای روزای اولش،دوستم میگفت بچم باوزن 3500دنیا اومد سایز صفر رو 20روز پوشوندم بهش، بعد اگ سایز 1بخوای بپوشونی روزای اولی ک میان دیدنش واقن خوب نیست بچرو شلخته ببینن

نه سایز یک گرفتم
سایز صفر هم نگاه کردم حس کردم خیلی کوچیکه پوشوندن و در اوردنش سخته

بله من خریدم ولی از دوستان که راهنمایی خواستم گفتن زود کوچیک میشه و به کار نمیاد
با این حال پس ندادم و گذاشتم بمونه
چون دوست ندارم لباس نینی رو تا بزنم نا مرتب میشه انگار

من اصلا صفر نگرفتم ۱ ۲ ۳ گرفتم آخه پرسیدم گفتن چون تابستون هم هست بزار بچه راحت باشه و تن کردنش و درآوردنش راحت بچه ازیت نشه

اره صفر تا س ماه خریدم

بله عزیزم .لازمه بخر .سایز یک باید کلی تا بزنی بچه توش گم میشه .

بله من گرفتم

من همش ۰تا ۳ خریدم

اره گرفتم

من دو دست گرفتم

اره چون دوقلو دارم

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان🧿👶🏻 مامان ارسلان🧿👶🏻 ۱ ماهگی