من دو دست زیر دکمه و شلوار گرفتم با دو تا سر همی سایز یک و دو
لباس زیاد گرفتم ولی با سایزا بالا چون صفر خیلی کار نمیاد
صفر واسه چند روزه اوله و سریع تنگش میشه در حد دوسه دست بگیر عزیز،من فقط یه دست واسه بیمارستان گرفتم ولی لباسش کثیف شد و دگه ام صفرنداشت و مجبوری سایزا دگه تنش کردم و یدونه صفر واقعا کم بود
من دودست
من ۰ تا ۳ یه ۱۹ تیکه و دوتا ۵ تیکه و دوتا سرهمی خریدم .
من نخریدم ی ۱۹تیکه خریدم
من سایز صفر نگرفتم، سایز ۱ دو سه تیکه خریدم شامل شلوار و جلو دکمه و بادی زیردکمه
من یه دست صفر خریدم
من صفر اصلا نخریدم فقط ۱.۲.۳ خریدم
من یه ۱۹ تیکه خریدم
دودست
یه ۱۹ تیکه یکی ۵ تیکه همون ۱۹ تیکه اندازش بود ۵ تیکه لازم نشد
۳ دست
3الی 4البته صفر الی سه ماه نمیدونم دیگه اندازش بشه یا نه ولی فک کنم دو هفته اینا بپوشه
3 دست
من دو دست یه ۱۹ تیکه یه پنج تیکه بقیش یک گرفتم و ...
۳ دست
۲ دست
۲ دست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.