خانما برا نینی هاتون چند دست سایز صفر خریدین

۱۸ پاسخ

من دو دست زیر دکمه و شلوار گرفتم با دو تا سر همی سایز یک و دو
لباس زیاد گرفتم ولی با سایزا بالا چون صفر خیلی کار نمیاد

صفر واسه چند روزه اوله و سریع تنگش میشه در حد دوسه دست بگیر عزیز،من فقط یه دست واسه بیمارستان گرفتم ولی لباسش کثیف شد و دگه ام صفرنداشت و مجبوری سایزا دگه تنش کردم و یدونه صفر واقعا کم بود

من دودست

من ۰ تا ۳ یه ۱۹ تیکه و دوتا ۵ تیکه و دوتا سرهمی خریدم .

من نخریدم ی ۱۹تیکه خریدم

من سایز صفر نگرفتم، سایز ۱ دو سه تیکه خریدم شامل شلوار و جلو دکمه و بادی زیردکمه

من یه دست صفر خریدم

من صفر اصلا نخریدم فقط ۱.۲.۳ خریدم

من یه ۱۹ تیکه خریدم

دودست

یه ۱۹ تیکه یکی ۵ تیکه همون ۱۹ تیکه اندازش بود ۵ تیکه لازم نشد

۳ دست

3الی 4البته صفر الی سه ماه نمیدونم دیگه اندازش بشه یا نه ولی فک کنم دو هفته اینا بپوشه

3 دست

من دو دست یه ۱۹ تیکه یه پنج تیکه بقیش یک گرفتم و ...

۳ دست

۲ دست

۲ دست

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارسلان🧿👶🏻 مامان ارسلان🧿👶🏻 ۱ ماهگی