۱۱ پاسخ

من یه سایز صفر گذاشتم
دو تا ۱ گذاشتم
برای محکم کاری 😁

من دو دست صفر میخام بزارم بلوز شلوار با رکابی

سایز صفر ۱ دست کافیه بنظرم

یه دست صفر
یه دست یک
که معمولا یک خیلی بزرگه

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

میگن سایز صفر کوچیکه ولی من لباسای سایز صفر به تن بچم هنوزم بزرگشه شما هم سایز صفر ببر هم سایز ۱

من از هرکدوم دودست بردم مصرفم شد
بچم جیش کرد به دوتاش🤣

من پوشاک سایز صفر بردم که کوچک بود لباس سایز ۱ ببر انداره یک دست بیشتر استفاده نمیشه پوشاک سایز ۱

درخاست بده

سلام عزیزم من دوتا دست بردم ولی یک دست بیشتر استفاده نشد
سایز یک هم گرفتم گفتم سایز صفر خیلی کوچکه

دو‌دست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه روزهای ابتدایی تولد