من از هر کی پرسیدم سایز صفر حداقل دو هفته تن بچه کرده بعضی ها هم تا یک ماه من صفر یه دونه ۵تیکه جعبه ای داشتم که سرهمی داشت توش فقط دو دست هم بولیز شلوار تیکه ای گرفتم با دو تا زیر پوش زیر دکمه ای سایز یک هم یه سرهمی یه رامپر سه دست تیکه ای
منش سه دست یک گرفتم با چندتا بادی اضافه ولی فک کنم اشتباه گرفتم،چون من وسواس دارم هی گفتم باید تند تند عوض کنم لباساشو
ببین صفر. دو مدل
یکیش قواره اش کوچیک برای بچه های نارس
یکیش صفر تا سه ماه که قواره اش بزرگ خوبه، دخترم 3300 بود میپوشید
من همین صفر دومی رو سه دست گرفتم براش
من به حرف بقیه برای پسرم سایز صفر نگرفتم ینی همون بیمارستانیش بود هیچی دیگه در به در دنبال سایز صفر تا سه بودم مخصوصن اینکه زردیم داشت لباسش کلن زرد شده بود
سایز صفر ریز نگیر فقط
صفر لازمه یعنی ۰تا۳ ماه برند خوب بخر که قواره داشته باشه کلی تنش کنی از بی بی پالاس میتونی بخری ۱۹ تیکه رو اف زده
اصلا به حرف بقیه گوش نکن من بچم 2800لباسای صفر تا سه ماه براش کلی بزرگه چه برسه یک حداقل پنج دستم میخوای چون ممکنه کثیف بشه من هر روز سه بارو عوض میکنم
سایز صفر ببیشتر برا بچه های نارس یا اونایی که وزنشون کمه میشه اگه وزن بچت خوبه نگیر،،سایز یک بگیر
صفر یک دست
یک 3دست
دو3دست
3هم 3دست
لباس صفر دو دست هم باشه کافیه چون بستگی به بچه داره اگه درشت باشه اصلا صفر بهش نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.