خانوما سایز صفر چند دست خریدین

۱۱ پاسخ

یه دست فقط، بقیه رو یک خریدم، چون تابستونه گفتم گشاد باشه تنش

یه دست

من تجربه خودمو میگم
دو دست خریدم ک استفاده نمیشه
بااینکه نی نیم ۳ کیلو هست ولی جثش ریزه میزه هست حتی مجبور شدم پوشک سایز صفر بگیرم ۱ از باسنش میفتاد
الان لباسای سایز ۱ بلوزاش یکم درازه شلواراشم باید از پایین چهار لا تاش کنم
همون دو دست لباس صفری داشت رو هرروز میشوریم عوض بدل میکنیم

یک ۱۹ تیکه و یک ۷تیکه

من ۳,۴دست خریدم

هیچی.

سه دست لباس رو سه تا زير پوش

دو دست

من یه ۱۹ تیکه

من یه پنج تیکه سایز صفر خریدم.یه سه تیکه همین

دو دست
و یک ست ۱۹ تیکه

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وششم بارداری