۶ پاسخ

زیاد نبودم گفتم به دنیا بیاد وزن و جثه معلوم بشه هرماه خرید میکنم انداره خودش دیگه

دو دست

بقیه ۲و ۳

من ۳دست خریدم ۲دست صفر بالاخره بچه بالا میاره شیر میریزه یا به هر حال لازم میشه

منم ۴ دست گرفتم الان نمیدونم استفاده میشه یا ن

دودست

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری