دخترا رفتم سونو قلب لطفاً دعا کنید همه چی خوب پیش بره

۷ پاسخ

خوش خبرباشی عزیزم

ایشالا که همه مامانا خنده رو بیان بیرون از اون اتاق سونو

ایشالله قلب کوچولوت تشکیل شده استرس نداشته باش عزیزم❤️❤️

خوش خبر باشي گل ❤️🙏🏻🤲🏻

بسلامتی انشاالله خوش خبرباشی

از خدا میخوام قلب کوچولوت تشکیل شده باشه و با سلامتی به دنیا بیاد🤲🏻♥️🤲🏻

با خبرای خوب برگردی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته بیستم بارداری