دختر من فقط بیشتر از یک کلمه فقط اینا رو میگه
آب بریز
آب بده
چش چش دو ابرو
تاب تاب عباسی
ن عزیزم
بچه من هنوز حرف نمیزنه
یچیزایی رو که اصلا فکرمون هم نمیرسه یبار میگه بعدش خودمونو بکشیم هم تکرارش نمیکنه
همه خواسته هاش با اشارست
حتی اسم آب و شیر و دوغ رو میدونه چندباری هم گفته خودش ولی بازم با اشاره میخواد اسمشو نمیگه
نمیدونم باهاش چکار کنم🤦♀️
دختر منم میگه بابا نیس رف دد
یا مامان آب بده
یا ماله منه و...
اره
مامان آب بده
بابا نیست رفته مثلا اسم ی شهرو میگه
دایی سلام چطوری
و ....
هنوز نه
آره چنتا میگه ولی به ترکی 😐من اینقد سعی میکنم این بچه فارسی حرف بزنه ترکی میگه😐
میگه مامان گِدح دردر
میگه بریم درد🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.