۷ پاسخ

دختر من فقط بیشتر از یک کلمه فقط اینا رو میگه
آب بریز
آب بده
چش چش دو ابرو
تاب تاب عباسی

ن عزیزم

بچه من هنوز حرف نمیزنه
یچیزایی رو که اصلا فکرمون هم نمیرسه یبار میگه بعدش خودمونو بکشیم هم تکرارش نمیکنه
همه خواسته هاش با اشارست
حتی اسم آب و شیر و دوغ رو میدونه چندباری هم گفته خودش ولی بازم با اشاره میخواد اسمشو نمیگه
نمیدونم باهاش چکار کنم🤦‍♀️

دختر منم میگه بابا نیس رف دد
یا مامان آب بده
یا ماله منه و...

اره
مامان آب بده
بابا نیست رفته مثلا اسم ی شهرو میگه
دایی سلام چطوری
و ....

هنوز نه

آره چنتا میگه ولی به ترکی 😐من اینقد سعی میکنم این بچه فارسی حرف بزنه ترکی میگه😐
میگه مامان گِدح دردر
میگه بریم درد🤕

سوال های مرتبط