۲۱ پاسخ

من دوو دارم خیلی راضیم

دوو پاکشوما خیلی صدا داره

صدزصد دوو

دوو من دارم عالیه

دوو صدا هم نداره

دوو عالیه من دارم

میخوای پولتو بریزی آشغالی پاکشوما بگیر ...من داشتم ۸ کیلوییش ببین مفت نمی ارزید عوض کردم راحت شدم

برامن دوو سال ۹۸خریدم راضیم

من دوو دارم ولی خیلی راضی نیستم

من دوو دارم راضی ام

پاکشوما بگیر خاله من ۱۲ساله دارتش منم جهازم پاکشومایت سه ساله راضیم

دوو

من دوو
جدید ترین
عالیه
۴ساله دارم

ماشین لباسشویی منم پاکشوماست خیلی راضیم

دوو بهتره

صد در صد دوو من ک راضیم

دوو میگن مونتاژش شرکت اسنوا هست ب اسم دوو‌میاد میده ب قیمت بالاتر

من ۴ سال پاکشوما دارم عالیه
یکی از اقوام همون سال دوو خرید میگه تمیز نمیشوره

من پاکشوما دارم امسال میشه۵سال عالیه

من دوو دارم سال ۹۷ خریدمش راضی ام

پاکشوما

ماشین لباسشویی تو ایرانیا میگن پاکشوما خیلی خوبه

سوال های مرتبط