۱۱ پاسخ

هیچی
فعلا نمیفهمه
دیشب براش شلوار گرفتم

منم چند روزیه واسه دخترم که پنج سالشه تو فکرش رفتم بخرم

منم لوپ کار دوس داشتم واسه رایان بگیرم، بردمش خانه بازی دیدم اصلا نمیتونه بازی کنه پاهاش به جای پاش نمیرسید خود آقاهه گفت ۳ سال به بالا بیشتر بازی میکنن

عزیزم روزش مبارک 🥰
اره خوبه سرگرم میشن البته باید قید وسایل خوبی رو بزنی چون هی میخواد بره بیاد بخوره بهشون 😅
من کیک گرفتم و یه اسباب بازی که دوست داشت زیاد هزینه نکردم فقط خواستم بهش خوش بگذره یادگاری بمونه🥰

آره لوپ کارخوبه باحال ولی روی موکت وفرش نمیره بایدسرامیک یاکفپوش باشه

هیچی نخریدم هنوز وسط اسباب کشی ام اصلا همچی قاطی پاتیییبی برعکس پارسال

هیچی ، مامان بزرگ‌هاش سکه خریدن 😅
میخوایم بریم خانه کودک

هیچی

کیفشووووووو🥹🥰

زنجیر پلاک گرفتیم براش

تصویر

هنوز هیچی شاید فردا بگیرم

سوال های مرتبط