دخترم ابریزش بینی داره چیکارکنم

۳ پاسخ

اسپری بینی سدیم کلراید بزن و قطره پلارژین بده

اسپری بینی کلداماریس بگیر بزن برا مریضی عالیه هر ۶ ساعت،نئوتادین هر ۸ ساعت ۲/۵ سیسی

شربت کوریزان بهش بده
اگه حساسیته سیتریزین بده

سوال های مرتبط