۴ پاسخ

نئوتادین فقط

شربت ستیریزین برای آبریزش هست
اگر تازه علایم سرماخوردگیش شروع شده پلارژین هم خوبه

کوریزان سرماخوردگی یک چهارم وزن

من شاهان ابریزش داشت وسرفه پلارژین بش دادم ستریزینم واسه آبریزش کمی بهترشده ازدیروز ک میخوره

سوال های مرتبط