سلام مامانا دخترم فقط آبریزش بینی داره چی بهش بدم

۳ پاسخ

سیتریزین ۱۲ ساعتی بهش بده بخوره ۲.۵ سی سی

سیتریزین ۲.۵ سی سی هر ۱۲ ساعت

سیتریزین بده
دور تا دور بینیش وازلین بزن

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای قشنگم مامان دوقلوهای قشنگم ۲ سالگی