۴ پاسخ

من شربت سرماخوردگی کوریزان میدم خیلی خوله

اسپری بینی بزن
پلارژین بده

ولی تا یهدهفته بده اسپری بینی هم تند تند بزن

نئوتادین یا پلارژین

سوال های مرتبط