خانما بچه دوماهتون با چه لباسی بیرون میبرید؟

۶ پاسخ

سرهمی

سرهمی بهاره

دیگه نوزاد ۲ ماه رو با لباسای سیسمونی بیرون میبرن دیکه
لباس پلوخوری که تنش نمیکنن😂

سرهمی فعلا
رامپرم گرفتم براش ولی خب مشهد هنوز باد میاد مناسب نیس

باهمون لباس تو خونه. نمیخام بچمو اذیت کنم با لباس عوض کردن فعلا نوزاده.

سرهمی

سوال های مرتبط