اپلیدی از ریشه درمیاره عزیزم البته برای موهای بدن خوبه برای صورت خوب نیس
من اپلیدی دارم خیلی راضی هستم پنج کاره هست از ریشه موها رو در میاره و حتی رشد موهامم کمتر شده
من فیلیپس دارم که دوتا سر داره یه سرش از ریشه میکنه یه سرشم مثل ژیلته......
خوبه بد نیست بستگی به خودت داره .....
من استفاده نمیکنم
خیلی خوب از ریشه میکشه بیرون من یه مدل تک دارم یه مدلم چند کاره جفتشون خوبن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.