۳ پاسخ

بخر حد اقل سرمایت تو دستاته

نه تو بانک جاش امنه.

نه بخرمم پیش خودم نگه میدارم

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۵ سالگی
مامان مهرساناومیکائیل مامان مهرساناومیکائیل ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی