دلیلش اینه خیلی از بازی لذت میبرن و خودشون فراموش میکنن
اگه بیشتر برن تو جمع بچها کم کم بازی عادی میشه و فرصت میکنن اهدافشون محقق کنن
بهش حق انتخاب ندادی
از این ببعد تو همه چییییی نظرش رو بپرس
مدام بگو خودن انتخاب کن تو چجوری دوسداری
تو کدوم میخوای
تو تصمیمیت چیه
انقدر به جاش تصمیم نگیر
تو سوپر و ..به سلیقه خودش بخر کارتو بده خودش خرید کنه و رمز بگه
دقیقا پسر منو گفتی😔 اصلا دوست ندارم اینجوری باشه نمیدونم چیکار کنم
پسر منم محیط بیرون گاهی اینطوریه....یا مثلا گاهی یهو پرخاش میکنه و داد میکشه گاهیم رو حالت سایلنته و فقط نگاه میکنه نمیدونم دلیلش چیه احساس میکنم بیشتر اینطوریه که میخواد از دیگران یاد بگیره و ضبط کنه و انجامش بده ولی منم از وقتی بچه دومم دنیا اومد و پسرم خیلی اذیتش میکنه فکر میکنم بی اعصاب شدم و گاهی سرش داد میکشم میگم شاید همین حرکاتم باعث شده بچه داد میکشه یا اعتماد به نفسش اومده باشه پایین😔😔😔
این استقلال و عزت نفس هم ذاتیه هم ما باعثش میشیم بچه های منم مثل بچه ی شمان اصلا عزت نفس ندارن
همیشه گوش به فرمانن
پسرمنم همینجوزیه سنی ندارن بخدا ماها انتظارای زیادی ازشون داریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.