#شیرخشک#تب#فرزند پروری#پوشک#

تصویر
۶ پاسخ

انقد قشنگ گفتی منم تصور کردم😍
الهی خدا به هممون نگاه کنه
و هممون به آرزوهامون برسیم

من که تاچشام رامی بندم ومیخوام به چیزی فکرکنم بیماریم یادم میادومیخوره توذوقم درسته دکترم گفته کنترل میشه امابازم قراره دردش همیشه همرام باشه با۳۳سال سن قراره مثل ۷۰ساله ها زندگی کنم....هی خدااااا

الهی آمین ..انشالله به آرزوهات برسی گلم

منم خوابش دیدم ک خونه خوشگل خریدم بیدار ک شدم به خودم گفتم زهی خیال باطل با کدوم پول

چقدر قشنگ آرزوهاتو گفتی ...راست میگی ما اصلا جوونی نکردیم ...فقط داریم میدوایم و میدوایم .....
اه از روزهای قشنگمون ک داره میره و حالام جنگ ....خدایا یه نگاهی ...یه حالی هم به ما بده

منم امروز داشتم تو ذهنم تصور میکردم ک یه خونه بزرگ دارم ک زیر خونه رو کردم یه کافه کوچیک و توش با دخترم کار میکنم و حال میکنم
ولی فقط خیاله

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی
مامان شکوفه گیلاس 🍒 مامان شکوفه گیلاس 🍒 ۵ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۴ سالگی