۸ پاسخ

بنظرم دنیز قشنگ تره

با احترام برای من نه

دنیس هم بزاری دنیزشنیده میشه

دنیس نه اما دنیز قشنگه

دنیس نشنیدم
دنیز شنیدم هردو خوب نیس

نه خوب نیس

ببین خوبه ولی مثل دنیز هست دنیز هم تو فرانسوی معنی بد میده

نه دنیز زیباتره

سوال های مرتبط

مامان مهرساناومیکائیل مامان مهرساناومیکائیل ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی
مامان شکوفه گیلاس 🍒 مامان شکوفه گیلاس 🍒 ۵ سالگی
مامان شکوفه گیلاس 🍒 مامان شکوفه گیلاس 🍒 ۵ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۴ سالگی