#پوشک
#شیرخشک
#فرزند پروری

تصویر
۸ پاسخ

اگ هوا اوکی باشه اره وگرنه جمعه میریم دیگ

هوا بارونی فردا میریم ولی اگرم نشه فقط به خاطر هواست نه جن گ این چیزا

میریم سمت کردان

ماام امسال نمی‌ریم هرچند خدا رو شکر چند روزی میشه شهرما خبری نیست ولی بازم نه حوصله نداریم هواام سرده خیلی

ماهرسال میرفتیم باغمون،ولی امسال تواین اوضاع میمونیم خونه

میریم خونه باغ

با خانواده خودم یه باغ ویلایی اجاره کردیم بریم اگه پدر شوهرم مجبورمون نکنه بااونابریم

میریم باغمون

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی
مامان شکوفه گیلاس 🍒 مامان شکوفه گیلاس 🍒 ۵ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۴ سالگی
مامان سوگند و فندق‌ مامان سوگند و فندق‌ ۵ سالگی
مامان طاهاوصدرا مامان طاهاوصدرا ۵ سالگی