کیا تواین هفته ها یبوست داشتن

۷ پاسخ

من از اول بارداری دیگه گرفتار شدم و داغون

من چندسال یبوست داشتم و با غذا درمانش کرده بودم کاملا خوب شده بودم.
تا اینکه دوباره باردارشدم و یبوست گرفتم اونم همراه شقاق
واقعا سخته

سعی کنید کیوی،سالاد هر روز بخورین
خیلی تاثیر داره که یبوستی نشین

من ۱۰ساله یبوست دارم

من خیلی دارم

من همه عمرم داشتم الانم دارم

کلا عادیه یبوست تو بارداری
منم دارم الان

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان فسقلیا❤️ مامان فسقلیا❤️ ۴ ماهگی