کیا تجربه زایمان توی ۲۸ هفته داشتن ؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم شما اخرش زایمان زودرس گرفتی؟
چند هفته نی نی ها به دنیا اومدن

شیاف میزاری با امپول پروژسترون و قرص ایزوپرین؟اینا کمک میکنه حداقل تا ۳۰برسه بعد ۳۰دیگ مشکلی نداره نگران نباش لیدی میل هم بگیر تند تند بخور وزن نینی بیاد بالا ۱۵۰۰دیگ حله

انقباض شدید منظورت چیه؟سفتی شکم معمولی ک همه دارنه

تو باید درد زایمانو تحمل کنب اینا ک چیزی نیس در برابر اون دلاور

آمپول ریه زدی؟ خب بچه ک قطعا زنده میمونه ولی باید بره دستگاه

چرا۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی
مامان سیدحسین مامان سیدحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری