سلام، خانوما کیا تجربه زایمان طبیعی بعد سزارین داشتن؟

۴ پاسخ

فکر نکنم بشه میگن ده سال باید گذشته باشه ولی بازم ریسکه و به نظرم اشتباه دیگه دومی هم راحت سزارین کنه

اره واسه منم سواله ولی شنیدم ریسکش زیاده

نمیشه ،خیلی برای مادر خطرناکه

من خیلی دوست دارم بشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری