خانوما کیا بعد زایمان سزارین. زایمان طبیعی کردن؟؟

۵ پاسخ

نمیکنن چون زایمان طبیعی باعث میشه بخیه ها باز بشن برای سزارین

دکتر من میگه به ریسکش نمیارزه

در صورتی طبیعی میکنن بری کاغذ امضا کنی که فردا بخیه های داخلیت از هم باز شد به پای خودت باشه نه دکتر و بیمارستان من بستری بودم زایمان قبلیم یه نفر اومد درد داشت میخواست طبیعی زایمان کنه ۶ سانت هم باز شده بود پرستار اومد حرف میزدن زنه گفت من سزارین کردم قبلی رو پرستار زود دکتر بخش رو صدا زد دعواش کردن گفتن چرا نمیگفتی سونت وصل کردن بردن برای سزارین گفتن خطر داره بازم مونده به بدن شاید بعضی ها بتوننن نمیشه گفت

من بعد از یکسال و نیم هم دیدم

جاری من بچه اولش سزارین بود ۳تا دیگ طبیعی به دنیا آورد اونم دوتاشو تو خونه😐

سوال های مرتبط

مامان سیدحسین مامان سیدحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی