به خودت استرس نده اصلا بهش فک نکن چرا باید پاره بشه آخه؟ اینا همش توهم الکی من از روز اول تا حالا ترس کیسه آب داشتم خدا رو شکر هیچ اتفاقی هم نیفتاده
به اتفاقات خوب فک کن که خوب بیاد واست
چرا به خودت استرس میدی . بخاد پاره بشه که نمیتونیم جلوشو بگیریم. برا عمه من ۱۷هفته پاره شد😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.