کیا تجربه پاره شدن کیسه اب داشتن تو هفته من

۲ پاسخ

به خودت استرس نده اصلا بهش فک نکن چرا باید پاره بشه آخه؟ اینا همش توهم الکی من از روز اول تا حالا ترس کیسه آب داشتم خدا رو شکر هیچ اتفاقی هم نیفتاده
به اتفاقات خوب فک کن که خوب بیاد واست

چرا به خودت استرس میدی . بخاد پاره بشه که نمیتونیم جلوشو بگیریم. برا عمه من ۱۷هفته پاره شد😐

سوال های مرتبط

مامان الو مامان الو ۸ ماهگی
مامان .افرا 🥰🥰 مامان .افرا 🥰🥰 ۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی