خانومابیشترین علت تیرکشیدن واژن چی میتونه باشه؟؟؟

۴ پاسخ

تست زدی

منم این ماه این جوری،شدم چندروزبعدپاکی واژنم تیرمیکشید تا۲۰روز الانم گاهی داره تیرمیکشه ۶روزدیگه موئدمه خداخدامیکنم باردارباشم.انگاری شکمم نبض داشت نمیدونم ازچیه

عفونت نی؟

من نزدیک پریودم ایجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
محدثه محدثه قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته پانزدهم بارداری