خدا نکشتت
عاقااا
من همینجوری شدم
قبل حاملگیم سینه هام پر و گرد بود، الان شل و ول شدن
نمیدونم طبیعیه یا نه ولی من از همون اول متنفر بودم که شیر بدم. پسرمم سینه نگرفت. شیرخشکی شد. تنها موضوعیه که همیشه بابتش شکر گذارم
وای منم همش حس این میمونه دارم
بقران که همینه
وای چقد بچه منه،قشنگ ازم اویزونه همش
این یک ماه پیش منه الان راحت شدم 😅
و منو نی نیم🤣🤣🤣
پسر منم همین 😓😓
😅😅😅😅
خیلی بدی 😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.