۴۹ پاسخ

بد شوگون نیست عزیزم هر موقع کوچولو بدنیا بیاد قدمش پر خیر و برکته

من ک هنوز نوع زایمان رو انتخاب نکردم ولی اگه قرار باشه سزارین شم ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ رو انتخاب می‌کنم ک تاریخ میلادی هم میشه ۲۰۲۶/۰۶/۲۶

تاریخای رند معمولا بیمارستانا شلوغ ترن شاید نتونن خوب رسیدگی کنن بهت

به من ۲تیر وقت داد اگه میشد سه یا ۴ خیلی بهتر بودم .۳۸هفته و دوروز میشم۲تیر حس میکنم یه دو روز زودبرمیداره به خاطر تعطیلات ...
اتفاقا بدیمنی نداره از خیر وجود بچمون هست که این روزهای عزیز به دنیا میان ایشالله ☺️♥️

دختر منم میافته روز تاسوعا جالبیش اینجا من خودمم روز تاسوعا بدنیا اومدم

منم دوست دارم ۱۴۰۵/۴/۵بدنیا بیاد نینم

برای من ۳/۳میشه😁😍

پسر منم روز تولدم ب دنیا اومد البته که سزارین بودم و چند روز زودتر ب دنیاش اوردیم با موافقت دکترش 😇

چه قشنگین شما🥰🥰❤️

عزیزم دکترتون اگر راضی هستین معرفی میکنین

۴/۴ رندتره فکر کنم 🥰❤️

۰۴/۰۴ خوبه

کاش منم همین روزای رند زایمان کنم 😅

کی دکتر رفتین ک بهتون تاریخ زایمان گفت پیش ماما رفتین؟ چون من نمیرم

ب دکترت دوسه روز زودتر یا دیر تر بگه ک‌تو این روزا نباشه
هرچند تو این روزا هم هیچ منعی ندارد ولی وقتی سزارین هستی میتونی دوسه روز عقب جلو کنی

۱۴۰۵/۰۴/۰۴ خیلی خوبه

من تاریخ ٠۵/۴/۵ میشم ۳۸ هفته و دو روز
و این تاریخ میخوام زایمان کنم 🫠🥹

دختر ویو هات چقد بالاس 😂🤌

من و شما دقیقا مثل همیم من تصمیم دارم ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ زایمان کنم میشم ۳۸ هفته و۳روز

من تاریخ زایمانم 1405/06/07 🫣

به نظرم1405/04/03اینجوری بهتره اگ قبول کنه دکترت

۵ام قشنگ تره

منم دوسدارم ۴/۴بشه🫠

چقد شبیه همسر شاهرخ استخری

تو جفتش شلوغه عزیزم البته حق داری کاملا
هیچ کاریش نمیشه کرد متاسفانه
۴.۴ خیلی بهتره

دقیقن با همیم هفته امون منم بین این دوتا تاریخ موندم😂🫢

منم دکترم گفت میتونم اونجا برات برش دارم و خودم دوسدارم ۳/۴/۵باشه اگه۴/۴/۵بود خوبه

چهار چهار

منم قراره ۴/۵ زایمان کنم
حقیقت من دوس ندارم تو روز عاشورا باشه هم بخاطر شلوغی هم بخاطر اون‌حس غمی ک داره

من تاریخ زایمانم تو ان تی ۵.۵.۵ ولی فکر نمیکنم تو اون تاریخ بیاد🤣

منم احتمالا ۴/۴ میشه😂

بسلامتی عزیزم
همون پنجم هم میتونی عاشورا هم تموم میشه
من چون خیلی حساسم رو این چیزا
میذاشتم همون پنجم
و هیچوقت دوس نداشتم بچم تو شهادت دنیا بیاد
فک کن بهترین روز زندگیته خوشحال ترینی بخاطر دنیا اومدن نی نیت
بعد از اون ور صدای عزاداری و طبل و زنجیر زدن این مردم

تاریخ زایمان طبیعی من ۴/۴ هست اما من سزارینم

کی گفته تو تاسوعا عاشورا بدشگونه اولین باره می‌شنوم، دو تا تاریخم خوبه عزیز

۴/۴ قطعااا🤩

منم دقیقا همین تایما میوفته موندم کدومو انتخاب کنم 🤔

۴/۴قشنگترع عزیزم
الان هفته چندمی؟دکترت نگفت تا اون موقع هفته چندم میشی؟

منم میخوام ۳۰/۳ بهم تاریخ زایمان بده چون سالگرد ازدواجمونه😁🥹

دیگه دست شما نیست که چه تاریخی باشه به دنیا اومدنش
مطمئن باش اهل بیت هم ناراحت نمیشن ☺️
به نظر من تاریخ اول قشنگتره . خدا حفظش کنه

واقعاً اینا توی آینده و سرنوشت بچه ها تاثیر نداره
هر روزی دنیا اومدن خوبه
ولی دکتر من گفت نمیزارم ۵/۵ دنیا بیاری
قبل اون بستری میکنم
چون انقدر بیمارستان شلوغه و هرکی هرکیه
و اینکه گفت اصن بانک خون استان یهو خالی میشه! خدای نکرده احتیاج به خون باشه نیست!

اي جانم مامان خوشكل 😍
بنظر من ٤./٤. بهتره

۵/۴/۵ رند تره. منم تاریخ ۵/۳/۵ گرفتم بنظرم رند تره

۴.۴ قشنگ تره بنظرم🥹

منم همین تاریخو داده ولی نمیخام برم چون خیلی شلوغ میشه حوصله شلوغی ندارم

چ مامان خوشگلی ب سلامتی زایمان کنی عزیزم

دوتاش قشنگه که

بنظرم ۵/۴/۳ باحال تره 😁

۴/۴ ب نظرم رند تره

به سلامتی
۴/۴بهتره😍

بنظر من پنج چهار باحال تره
نه عزیزم نگران نباش اونقدراهم دیگه خیابون ها شلوغ نمیشه

سوال های مرتبط