۹ پاسخ

انگار به اخراش رسیدیم وا رفتیم 🫠منم دوروزه حس میکنم انقباض دارم میرم ان اس تی خوبم میام خونه شروع میشه🤦‍♀️انشالله زودتر مرخص شی و این چند هفته باقی مونده رو هم بسلامتی سپری کنیم 😍

مگه هشت ماهگی درد گرفته

منم دو روزه پاهام از مچ به پایین خیلی ورم کرده نگرانم

انشاالله که بسلامتی مرخص شی گلی💕✨

انشالله که در سلامت کامل مرخص شی قپی باش عزیزم❤❤
سال خوبی داشته باشی

این جورابا‌واسه‌ چی هست ک پوشیدی

منم دست و پام و شکمم شدید خارش گرفته بود 🫣

اخی😪😍

چرا عزیزم بستری

سوال های مرتبط