۵ پاسخ

اره عفونته حتما برو دکتر

منم هفته ی شما این علائم هارو داشتم وبوی بد هم داشت ک پماد داد درست شدم

نه کاملا طبیعیه بخاطر هورموناس من رفتم گفت عفونت نیس طبیعیه

باید دکتر بهت دارو بده

بله عفونته.باید بری دکتر دارو میده

سوال های مرتبط