کیفیت بالا قیمت عمده 🥰🤌🏻🫶🏻💕
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲
روبیکا
آره دیگه
اگه هزینش مهم نیست یه جای دیگه هم برو سونو کنن بهت بگن
اره منم ان تی گفت دختر انومالی گفت پسر انومالی دقیقع
منم انتی گفت دختره آندمال قطعی گفت پسره .. بعد انوناالی دوبار سونو آزاد رفتم حتی دیروزم رفتم پسره
اره عزیزم مطمعن باش درسته
سلام برا منم همین اتفاق افتاده هنوز چیزی نخریدم تا دکتر دوباره سونو بنویسه
ولی تو آن تی خودش بهم چندین بار گفت چیزی نخر تو آنومالی تو برگه نوشت که پسر هست قطعی باز مرددم
بازم تو سونو رشد که بری جنسیت و میگن
انومالی مطمئن تره ان تی با حدس میگن
اره بابا انومالی قطعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.