۵ پاسخ

اره من کوتاه کردم آخه با مو سرشون تمیز نمیشه بعدم همش می ریزه

من ک کوتاه نمیکنم به هیچ عنوان مخصوصا تو این سن 😑

من که کچلش کردم

ن بچه گناه داره میگن هنوز فکر میکنه جزوی از بدنشه و انگار داری یه قسمتی از بدنش رو جدا میکنی میگن تا زمانی ک بچه فهمش کامل بشه و بتونه تشخیص بده ک مو رو میشه کوتاه کرد دست نگه دارید

نه اصلا😳

سوال های مرتبط